TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.
Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.
Data: 01.07.2022
„Nauka do potęgi” – miniserial z naukowcami z naszej uczelni – zdobył nominację w konkursie Golden Arrow organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W kategorii digital marketing - wideo o nagrodę konkuruje z kampaniami przygotowanymi dla BBC Studios, grupy OLX oraz Johnson & Johnson.
Konkurs promuje najlepsze praktyki w korzystaniu z narzędzi marketingowych i przełomowe rozwiązania. Nagradzane prace mają stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Zwycięzcy wyłaniani są w ponad 20 kategoriach – m.in. w designie, grywalizacji, działaniach CSR, e-commerce czy sztucznej inteligencji.
Finalistów ocenia kilkunastosobowe jury złożone z marketerów i przedstawicieli agencji marketingowych.
Miniserial „Nauka do potęgi” został nominowany do nagrody w kategorii digital marketing – wideo.
Dokument z naukowcami z PWr w roli głównej konkuruje o nagrodę z produkcjami przygotowanymi przez duże agencje marketingowe dla międzynarodowych marek.