TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Centrum Zrównoważonego Rozwoju
i Ochrony Klimatu

Strategie marketingowe w startupach - badanie

Data: 02.06.2021

Wpis może zawierać nieaktualne dane.
Według badań z 2019 roku, przeprowadzonych przez firmę Premium Consulting w 2019, niecałe 57% polskich przedsiębiorstw posiada strategię marketingową. Raport firmy Marketing Progress wykazał znaczące różnice w podejściu do tego temu przez małe, średnie czy duże przedsiębiorstwa. A jak wygląda sytuacja w startupach?

Celem realizowanego badania jest sprawdzenie, jak startupy podchodzą do tematu strategii marketingowych i jak wygląda przygotowanie, a następnie egzekwowanie działań marketingowych w innowacyjnych przedsiębiorstwach.

Badanie jest częścią pracy dyplomowej realizowanej przez studentkę Politechniki Wrocławskiej.
Ankieta składa się wyłącznie z pytań zamkniętych, a jej uzupełnienie nie zajmie Państwu więcej niż 15 minut.
Politechnika Wrocławska © 2024